Maisto papildai imunitetui stiprinti

maisto-papildai-imunitetui-stiprinti

Ko gero daugelis žmonių sutiktų, jog tinkama mityba ir pastovus aktyvumas fiziškai – faktoriai kurie garantuoja gerą ilgalaikę sveikatą.

Tačiau gyvenant greitu ritmu – užsivertus darbais ir nuolatos skubant, savo sveikatą nukeliame į antrąjį planą arba apskritai apleidžiame. Dėl šių priežąsčių mūsų organizmas silpsta, tampame imlesni ligoms ir susirgimams.

Tai ypač aktualu kuomet atšyla orai – čia suaktyvėja ir įvairios bakterijos bei virusai, dėl kurių mes ir susergame, kadangi mūsų organizmas būna nusilpęs.

Su šiomis mintimis, mes aptarsime maisto papildus ir jų rolę stiprinant mūsų kūną.

Top 5 geriausi maisto papildai imunitetui stiprinti

Jūsų patogumui pateikiame Top 5 preparatus natūraliam imunitetui stiprinimui.

Kaina nuo: 4,19€

30 kietų kapsulių

Magnio ir B6 vitaminų kompleksas. Tinka reguliariam vartojimui norint stiprinti organizmą natūraliomis medžiagomis.


lifeplan-b12-25

Kaina nuo: 5,08€

100 tablečių

Šis kompleksas itin veiksmingai stiprina imuninę, nervų sistemą, organizmo medžiagų apykaitą. Rekomenduojama vartoti su maistu.


live-well-imuno-30

Kaina nuo: 7,34€

30 minkštų kapsulių

Maisto papildas turintis A ir C grupės vitaminų, seleno ir cinko. Skirtas palaikyti gerai imuninės sistemos veiklai.


immunace-30
30 tablečių

Maisto papildas pasižyminti dideliu mineralų bei vitaminų kiekiu. Padeda palaikyti imuninės sistemos veiklą bei padeda saugoti organizmą nuo oksidacinių pažeidimų.


livol-extra-c-cold

Kaina nuo: 4,37€

60 kramtomųjų tablečių

Maisto papildas turintis daug Vitamino C ir augalinių ekstraktų. Čia galima rasti ežiuolių, erkėtuogių bei šeivamedžių elementų.

Jaučiatės nuolatos pavargę, neturintys jėgų, o galbūt dažnai sergate?

Labai tikėtina, jog jūsų imuninė sistema yra nusilpusi ir jūsų organizmui nepakanka būtiniausių maistinių medžiagų.

Maisto papildai – preparatai kurie užtikrina, jog su jūsų kasdien vartojamu maistu jūs kartu pasisavinsite ir būtiniausius mineralus bei vitaminus. Ar tai būtų B grupės vitaminai kurie užtikrins bendrąją imuninės sistemos veiklą, metalai (geležis, manganas) gerinantys krautojaką ar augaliniai ekstraktai kurie palaiko virškinimo sistemos efektyvumą.

Kodėl vitaminai ir mineralai yra tokie reikalingi mums?

Vitaminai ir mineralai mūsų organizme atlieka šimtus rolių – augina kaulus, raumenis, padeda gyti žaizdoms, palaiko gerą kraujotaką, taigi be jų mes niekaip neapseitumėme, o esant jų stygiui, nusilptume.

Svarbu papbrėžti ir tai, jog šios medžiagos dar kitaip yra vadinamos mikroelementais – t.y medžiagos kurių mums reikia labai nedideliomis, tačiau svarbiomis kasdienėmis dozėmis, norint jaustis gerai.

Keletas elementų kurių mums reikia nuolatos:

  • Vitaminas K – elementas kuris padeda kraujotakai. Kai kurie tyrimai taip pat rodo vitamino efektyvumą stiprinant kaulus, ypač vyresnio amžiaus žmonių tarpe.
  • Vitaminas E – elementas kuris padeda palaikyti geresnę kraujotaką, tačiau pagrindinė jo rolė yra raudonųjų kraujo ląstelių gamyba.
  • Vitaminas D – padeda palaikyti kaulų bei dantų stiprumą, organizmui pasisavinti kalcį. Taip pat palaikyti kalcio bei fosforo lygį kraujyje.
  • Vitaminas C – vienas iš pagrindinių vitaminų padedančių palaikyti imuninės sistemos stiprumą ir normalią veiklą. Daug tyrimų taip pat palaiko teoriją, jog šis vitaminas prisideda prie širdies sveikatos gerinimo.
  • Vitaminai B6 ir B12 – kertiniai elementai geram imunitetui, metabolizmui, nervinės sistemos veiklai. Taip pat prisideda prie raudonųjų kraujo ląstelių gamybos organizme.

Kaip išlikti sveikam visus metus?

Norint palaikyti gerą organizmo sveikatą yra būtina tinkamai ir sočiai maitintis, eiti laiku miegoti bei nepamiršti fizinės veiklos (sporto). Žinoma, kartais nėra taip lengva viską suderinti, tačiau balansas yra būtinas jei norite jaustis gerai visus metus.

Maisto papildas – nėra maisto pakaitalas kuris sutvarkys organizmo sveikatą. Norint ją palaikyti pastoviai, būtina imtis rimtų veiksmų prižiūrinti save.

Kaip vertintumėte šį straipsnį?

Vidutinis įvertinimas / 5. Balsų skaičius:

Paskelbta pagal